Thursday, June 14, 2007

14 June 2007

ဒီေန႔ ကြန္ပ်ဴတာ အသစ္တစ္လံုးကို အင္တာနက္ကေန၀ယ္ခဲ့တာ post office ကေနdelivery လာေပးတယ္။ ၁၅ ရက္ေန႔မွ ရမယ္ထင္လို႔ ပိုက္ဆံကိုအဆင္သင့္လုပ္မထားမိဘူး။ delivery လာမယ္လုိ႔လဲမထင္ေတာ့ မနက္ ၁၁ နာရီေလာက္မွာ ေက်ာင္းသြားဖို႔ျပင္ဆင္ ေနတယ္။ စက္ဘီးေသာ့ေပ်ာက္လို႔ရွာေနတံုး intercon ကေန yoobinkyooku desu ဆိုျပီးၾကားလိုက္ရေတာ့ လူလဲထိပ္ထိပ္ျပာျပာျဖစ္သြားတယ္။ လက္ထဲမွာပိုက္ဆံကအဆင္သင့္ မျဖစ္ေသးဘူးေလ။ ယန္း၁သိန္းပဲရွိေတာ့ က်န္တဲ့ ၃ ေသာင္းကိုအေဆာင္ေရွ႔က lawson မွာသြားထုတ္လို႔ရေပမယ့္ ပို႔တဲ့သူကအခန္းေရွ႔ကိုေရာက္ေနျပီ။ သူငယ္ခ်င္းဆီဖုန္းဆက္ၾကည့္ေတာ့လည္း အဆင္မေျပ။ ဒါနဲ႔ အခန္းျပင္ထြက္ျပီး ခုပိုက္ဆံလိုေနလို႔ နဲနဲမ်ားေစာင့္ႏိုင္မလားလို႔ ေတာင္းပန္ၾကည့္ေတာ့ အဆင္ေျပေျပပါပဲ ခုမရွိလဲ ခဏေနျပန္လာပို႔ေပးမယ္၊ ေန႔လည္ ၂ နာရီဆို အဆင္ေျပမလားဆိုျပီးေမးေတာ့ ၀မ္းသာအားရေက်းဇူးတင္မိတယ္။ ကိုယ့္ကုိ အျပစ္တင္စကားတခြန္းမေျပာပဲ အဆင္ေျပေအာင္စီစဥ္ေပးတတ္တဲ့ ဂ်ပန္လူမ်ိဳး ၀န္ထမ္းေတြရဲ႕ အက်င့္စရိုက္ကအတုယူစရာပါပဲ။ ကိုယ္တို႔ဆီမွာကဒီလိုမ်ိဳးမရွိဘူးေလ။ အျပစ္တင္စကားအရင္ၾကားရမွာေသခ်ာပါတယ္။ စိတ္ရွည္ျခင္း။ အလုပ္ကိုအလုပ္နဲ႕တူေအာင္လုပ္တတ္ျခင္း။ တာ၀န္သိျခင္း.....စတာေတြကဂ်ပန္လူမ်ိဳး ၀န္ထမ္းေတြရဲ႕စရိုက္ပါပဲ။

No comments: